Monday, July 6, 2009

Сураггүй болсон би & миний мэдээ & everythings gonna be allright

Сайн байцгаана уу ангийн андууд, блог хэсэгчид ???  Хичээл сургууль амарснаас хойш би гэж хүн нэт ч байхгүй ёстой шог байна дөө.
Заааз энэ ч яахав.
Өнөөдөр МОНБУШО гийн дүн гарсан. Тэгээд нийгмийн ухаанаар нийт 600 гаруй хүүхэд өгснөөс 26 нь , байгалийн ухаанаар нийт 250 гаруй байсан болуу даа тэднээс 13 хүүхэд Монголоос тэнцээд байна. Миний мэдэж байгаагаар байгалийн ухааны 13 хүүхдийн 9 нь манай ШИНЭ МОНГОЛ ынх бөгөөд тэдний 6 нь 3р ангийнх , 3 нь 2р ангийнх байна. Аймаар байгааз дээ 0_o

Харин нийгмээр яасныг ёстой мэдсэнгүй дээ.
За тэгээд манайхан дараа жил бут авна биз. Байгалийн ухааныхны хувьд миний бодлоор chance нэлээн өсөж байгаа байх аа. Монбушогийн шалгалт Рюу тэй нэлээн төстэй болсон юм шиг байгаан энэ жил . Тэхээр урьд урьдынхаас илүү боломжтой байхаа гэж бодож байна шт би нь . Харин нийгмийнхний хувьд математик нь урьднийхийг бодвол хүндэрсэн болохоор математик болно доо гээд орхиж боломгүй тэгээд англи хэлээ нэлээн сайн бэлдэх хэрэгтэй дээ. Заа тэгээд бүх юм чамаас шалтгаална. IT DEPENDS ONLY ON ME гээд л өөртөө хэлээд урагшаа !!!!! Удахгүй уулзанаа андуудтайгаа хэхэ.

9 comments:

Choco said...

hey gg !!! blogiinhoo header iiig solio odoo !!! oki

GG said...

өөрөө солихгүй юу? хэхэ надад өөр гоё тавьчмаар бүгдийх нь зураг байхгүй шдээ. Хаха 2лаа өөрсдийнхөө зургийг тавихуу? айн.
За тэр яахав байгалаар Золбоо, Даваадорж нөгөөдөх нь Саруул уу айн хэхэ,

LIL said...

nanananam naasan laag iin bee ain kikiki

bibi said...
This comment has been removed by a blog administrator.
tushge said...

davaadorj gedeg ni manai sahlag uu? ter ch ugaasa tentseneldee aimar aimar daraa taaraldhaara bayr hurgiidee

Choco said...

hehehe. end yamr comment delete l chihev ee ???

GG said...

oon neeh surtei yum bgagumoo. Neg ni anduuraad comment bichihdee utasnii dugaaraa hiicheed daraa ni arilgaad ug geed guigaad bsin gj

Choco said...

aan ok ok

Bolor said...

za ma nz ch gsn sain beldej baigaad ireh jil tentsiishdee. hehe amjilt (*_~)