Sunday, May 17, 2009

Zarlal!! Nom heregtei yu???

Зиа зиа хонхны баяр сайхан болж өнгөрлөө. Энэ талаарх мэдээллийг тэгж байгаад шалгалт шүүлгээ дуусгаад сайхан завтай болж байгаад бичие! Энд яагаад ингэж орж ирсэн бэ гэвэл надад Мөөнөөгийн хэдэн ном байгаа юмаа. Тэгээд шалгалтанд бэлдэхэд хэрэгтэй зарим нэг нь байвал тус болох гээ л нтр. Тэгэхээр надад Физик, Хими, Биологийн илүү ном байгаа тул хамгийн эхэнд надруу мсж бичиж захиалсан хүн юмуу блог дээр хамгийн түрүүнд сэтгэгдэл бичсэн хүнд нь шалгалт дуустал хэрэглүүлэх болно гэдгээ хэлэх гэсэн юмаа. Харин Газарзүйгээр Ерөнхий шалгалт өгөх хэдэд нь тустаа юм дуулгахад Е.Батчулуун гэсэн автортай Эх дэлхий гэсэн физик газарзүйн нэг томоос том ном надад байгаа бөгөөд ерөнхий шалгалт өгөх ,хэрэгтэй нэг нь надад хэлээд аваарай!! Гол нь алийг нь гэж ялгах надад хэцүү болохоор хамгийн түрүүнд хэлсэн хүнд л өгнө шүү.

5 comments:

Choco said...

himi hehe

LilFlower said...

Hey bi yor ni buh nomoo erguulj avlaa hehehe joke joke Amjilt Manaihaan!!! sain beldeerei

LIL said...

**********************************

bugd sain beldeereeiiii ok aimar sain shalgaltaa ogchood setgel amar saihan zugaaaliiiii hoho GOOD LUCK manaihaaan :D ^_______^

**********************************

buyannemeh_1580 said...

turshiltaaaaaaaar um bichij uzej bn...

Choco said...

turshilt amjiltgui bolloo