Monday, May 4, 2009

Хичээл, хичээл, хичээл

Гэнэт л хичээл гээ л тэгэнгүүт л хичээл хичээл хичээл гээд л энэ дууны үг аманд орж ирээд байдаг юм. Тэгээд ч 5, 6-р ангидаа Татарын үнэн фэн байжээ гэж бодлоо. Ер нь л бүх дууных нь үгийг мэддэг байсан ч юм шиг. Зиа тэгэхээр юу гэх гэсэн бэ гэвэл хичээлээ хийхгүй байвал нэг иймэрхүү юм ярьж явна л гэсэн үг шүүдээ хө нтр. Зозо гэнэт л энийг дуулмаар санагдаад нтр хэхэ

Татар - Ардын багш


Хичээл хичээлдээ би муу
Хараал идсэн F-ээр дүүрсэн дэвтрийг минь харах уу
Ардын багш намайг уйлуулдаг дуулуулдаг
Аз болоход миний нөхөд надад хичээл хуулуулдаг
Өглөө сэрээсээ цүнхээ үүрээд гэрээсээ гараасай өдөр болоход хичээлээ тараад ирээсэй


Нэмээд хэлхэд би чинь хичээлдээ онц сурдаг байсан гээл
Yүнийг ил үүнийг хэл өнгөрсөн арван жил
Миний хайрыг татдаг байсан ганцхан миний хээгүй
Нөхөд маань надад хичээл дээр за бол ээгүй
Харин тэр намайг зовоодог нь ардын багш юм аа
Ай хөөрхий арван жил алив аяга тагш юм аа

Ер нь дандаа хүмүүс бие бие дээрээ том баана даа
Эхэлсэн зүйл дуусдаг гэдгийг сана даа яана даа
Амьдрал дээр гараа биз аргаа бараа биз
Хараа биз гөлгөр царайгаа нуун дараа биз
Шараа биз энэ онц сурлагатан гэнэ

Онц сурсаны үнэ цэнэ хаана байгаа юм бэ хүү минь
Далд авъяас сургууль төгсөөд гэнэт тодроо юу ундрашгүй авъяас хэмээн дэмий оодроо юу
Цүнхээ үүрээд зүтгэж явж байдаг гэнэн хабь охидууд аа
Би жаахан эвгүй зүйл ярих байх согтуудаа
Хичээл хийх нь хийгээд хийхгүй нэг нь галзуур

Би хэсэг бүлэг охидын талаар муулчий жаалзуур
Новшын ааштай ер нь тун их бааштай
Муу юмны сураг сонсоод хандлага үнэхээр нааштай
Муу юмнууд амны зугаа ядаж нүүрээ угаа
Хичээлээ тараад харихад эжий аав чинь хүлээж суугаа
Ээж дээ үнсүүлээд аавыгаа дагаад эрдэм сурахаар морьдсон

Хүү минь эрдэм номтой хүн болно оо гэж горьдсон
Хүний үр юм байна бас нэг арваа төгсөх нь төгслөө
Амьдарлын анхны алхам нэг шат өгсөх нь өгслөө
Төрдөө хэрэгтэй гээд эрдэм ном суралцахуу
Эсвэл амьдралтайгаа нэхий дээлийг уралцахуу

Энэ бүгдийг нэг тийш нь шийдэх нь шийднэ
Юу сэднэ ээ амьдрал дээрээс хүү минь яаж шуухан хоол олж иднэ ээ
Номыг нь сураагүй гэхэд номхоныг нь сур
Наймаа сур наймаа хийгээд явна уу чиний дур
Ер нь наймаа гэдэг зүйл чинь ээлтэй хүндээ ээлтэй

Яадгийн хөдөө хэдэн хонь нь хээлтэй хурган дээлтэй
Хурган дээлтэй хөдөө залуу болохоос өөр хайчхав дээ
Юм сураагүй юм чинь өөр хайчхав дээ
Би хичээл номоо орхиод ниссэн шувуу хайчна аа
Гэж боддог хүмүүс бие сэтгэлээ хичээлд дайчлаа

3 comments:

1 said...

ha ha, zevuun gar

GG said...

haha minii zewuuniig odoo medjiigaa hen be ain

MuuNuu said...

Hahahahaha yg unen Goy post boljee